.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله موسوی در اولین نطق تلویزیونی به سیاستهای اقتصادی دولت

میرحسین موسوی در نطق تلویزیونی خود که چمعه شب از سیما پخش شد از عملکرد اقتصادی دولت انتقاد کرد

مهندس موسوی با اشاره به دیدارهایش با مردم مختلف کشور در دو ماه گذشته از استقبال و پیشواز آمدن مردم شهرهای مختلف در جریان این سفرها قدردانی و تشکر کرد و متذکر شد: شرمنده پیشوازهای شما مردم عزیز در سراسر کشور هستم که نتوانستم از شما پذیرایی مناسبی برای حضور در این برنامه‌ها داشته باشیم. من چیزی نداشتم که با آن برای آمدن شما ماشین استقبال بگیرم. من در آستینم پول نفت نبود که بین مردم نقدا توزیع کنم.
موسوی همچنین از استقبال و تعامل شخصیت‌های مختلف و بزرگ معنوی، مراجع عظام تقلید، خانواده‌های شهدا و جانبازان، مردم و دانشگاهیان در جریان دیدارهای سراسری‌اش در شهرهای مختلف تقدیر و تشکر کرد و افزود: از تمام این عزیزان که به گرمی پذیرای ما بودند تشکر می‌کنم.

وی در سال‌های جنگ تحمیلی در ادامه این برنامه تلویزیونی به مسائل اقتصادی پرداخت و با اشاره به این که « 25 درصد تورم یعنی کوچک شدن سفره‌ها؛ یعنی بداخلاقی، بدفرهنگی، بدبینی به نظام، اعتیاد و...» با ذکر مثالی بیان کرد: یادم هست موقعی می‌خواستند قیمت سیگار را افزایش دهند. حضرت امام(ره) تصور کردند که بنده در دولت می‌خواهم این کار را کنم و به من فرمودند که چرا قیمت سیگار مردم را می‌خواهید گران کنید؟ نباید این کار را بکنید، چون مردم به این خاطر به زحمت می‌افتند. بنده توضیح دادم که این تصمیم مجلس است تا بودجه را متوازن کند و دولت تقصیری ندارد. ایشان فرمودند از قول من به مجلس بگو امام مخالف است. من هم به مجلس رفتم و اعلام کردم. عده‌ای در مجلس بحث داشتند و سرانجام این مسئله و دغدغه‌ها را به حضرت امام منتقل کردم. امام مجددا فرمودند اگر قرار است چنین کاری شود فقط باید قیمت سیگارهای لوکس و خاص گران شود اما سیگارهای مردم عادی و ارزان قیمت ساده که فقرا استفاده می‌کنند نباید گران شوند. سرانجام این‌گونه شد. این نگاه امام(ره) ما بود که بنده آن را سرمشق می‌دانم. اما حالا چه؟ با تورم 25 درصد فعلی؟ متاسفانه با این حال دولت نهم سازمان مدیریت را با 18 شورای اساسی و مهم یک‌دفعه تعطیل می‌کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدي 2 خرداد 1388
فكر كردم وي هنوز تو باغ نيست درباره واردات صحبت مي كرد ولي نمي دانست اين بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه كه توسط مجلس ششم تصويب شد و لاز م اجرا است واردات ازاد است دوما كجا پرتغال روي دست شماليها مانده كه ما خبر نداريم تازه برنج هم مردم حاضر نيستند كمتر از 2000 تومان بفروشند هفته قبل برنج هاشمي كيلويي 2400 خريدم .
يك بابلسري مقيم سمنان
نا شناس 2 خرداد 1388
توجه توجه اکبر اعتمی و کل اعضای ستادش از کروبی حمایت کردند .مراجعه به سایت اعتماد ملی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.